Studentermedarbejder - Regulatory Office (København) [Denmark]


 

Tænk! Hvis din nysgerrighed kunne være med til at ændre verden?

Har du interesse for den finansielle lovgivning, og har du mod på et spændende og udviklende studiejob i én af verdens største og mest professionelle revisions-og rådgivningsvirksomheder? Så læs videre her.


The exceptional EY experience. It's yours to build.


Dine muligheder: Dit eventyr venter på dig!

Vi søger studentermedarbejdere til vores afdeling inden for Regulatory Office, som er et specialiseret team af regulatoriske eksperter indenfor den finansielle sektor. Vi hjælper den finansielle sektor og øvrige virksomheder, organisationer og offentlige institutioner over hele verden. Vi rådgiver etablerede finansielle aktører såvel som nye selskaber om implementering af regler og best practice, herunder licensansøgninger hos Finanstilsynet. Vi bistår desuden virksomheder indenfor fintech og regtech med regulatoriske forhold i krydsfeltet mellem forretningsudvikling og regulering.


Regulatory Office er en del af området Financial Assurance Advisory Services, hvorfor du som studentermedarbejder i Regulatory Office vil stifte bekendtskab med et bredt udsnit af finansielle virksomheder. Du vil desuden komme til at indgå i arbejdet med at skabe overblik over den regulatoriske agenda i et dansk, nordisk og europæisk perspektiv.


Vi er højt kvalificerede inden for vores respektive områder og har en høj faglig standard. Tonen er uformel, og vi sætter stor pris på at have en både udfordrende og sjov arbejdsdag. Vi tilbyder dig gode karrieremuligheder i et miljø, hvor der både er fokus på høj kvalitet, fællesskab og fleksibilitet.

Som studentermedarbejder i Regulatory Office vil dine arbejdsopgaver være varierende, og dine opgaver kan bl.a. bestå af følgende:

  • Bistand med support af igangværende kundeprojekter
  • Udarbejdelse af præsentations- og salgsmateriale
  • Bistand med kundeoprettelse i EY’s globale kundesystemer og oplæg til kundemøder


Igennem mange varierende opgaver får du således mulighed for at omsætte dine tillærte kompetencer til relevante løsninger i et professionelt miljø.


Stillingen er på 10-15 timer om ugen, som kan aftales fleksibelt afhængig af dine studieaktiviteter. Opgaverne vil blive tilrettelagt, så du får indblik i arbejdet som konsulent med henblik på mulig fastansættelse, når du er færdig med studierne.


Det vi søger

  • Du er agil og vækstorienteret. Din viden er betydningsfuld – men den rette tankegang er lige så afgørende for at opnå succes. Vi søger kolleger, der er nyskabende og opfindsomme, som kan arbejde fleksibelt og som kan holde trit med en verden, der konstant forandrer sig.
  • Du er nysgerrig og målrettet. Du ser muligheder i stedet for udfordringer, og du stiller gode spørgsmål for at afsøge rammerne og for at skabe de bedste resultater.
  • Du er inkluderende. Du søger og omfavner forskelligartede perspektiver; du værdsætter forskelligheder og samarbejder for at skabe tryghed og tillid.
  • Kvalifikationer:
    • Du studerer jura, HA (jur.) eller cand.merc.jur og har arbejdserfaring fra den finansielle sektor.
    • Du er god til at formulere dig kort og præcist på dansk og på engelsk, både i skrift og tale.
    • Du har gode IT-kompetencer (Word, Excel, PowerPoint mv.).


Det vi tilbyder

  • Vi styrker dine tekniske evner og transformative lederegenskaber gennem fremtidsorienterede kurser og udviklingsprogrammer.
  • Vi udvider din horisont gennem arbejdet med integrerede teams world wide og ved at indgå i samarbejder med mennesker med multikulturelle baggrunde - både fagligt og personligt.
  • Vi forløser dit potentiale gennem løbende investeringer i din personlige trivsel og karriereudvikling.
  • Vi udvikler dine personlige mål og medvirker til at skabe en positiv effekt på vores teams, vores virksomhed, vores kunder og samfundet – og sådan skaber vi de bedste arbejdsforhold sammen.


Join us in building a better working world.


Næste skridt?

  • Hvis ovenstående har fanget din interesse, så upload dit CV samt en kopi af dit seneste karakterudskrift online hurtigst muligt.
  • Udvalgte kandidater bliver løbende indkaldt til en personlig samtale til vores kontor.

Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Troels Jørgensen på +45 25 29 57 35.

Ansøgningsfrist: 06-06-2023.


At EY we celebrate differences and support it. Our employees bring their authentic selves to work every day. We promote diversity of thought, culture and background, and are committed to creating an inclusive EY environment for all employees. EY is an equal opportunity employer for employees and applicants. EY encourages applications from all backgrounds related to gender, age, ethnicity, culture, race, religion and belief, nationality, disability, sexual orientation and gender identity.


If you need assistance or an accommodation due to a disability in your recruitment process, you may contact us through the Talent Attraction and Acquisition specialist in this advert.


EY | Building a better working world


EY exists to build a better working world, helping to create long-term value for clients, people and society and build trust in the capital markets.

Enabled by data and technology, diverse EY teams in over 150 countries provide trust through assurance and help clients grow, transform and operate.

Working across assurance, consulting, law, strategy, tax and transactions, EY teams ask better questions to find new answers for the complex issues facing our world today.


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال